Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
The preparation is essential, it´s part of the ritual...
Hranice nemožného (2008)
...se tady nebudu dlouze rozepisovat, ale nutno říct, že to má švih, spád a nedá se bez toho spát! Druhá série začala ještě lépe, než první končila, jen tak dál! No, ale teď to teda pěkně flákaj! Už vůbec neřeší ani Masive Dynamic, ani paralelní vesmír, ani žádnou návaznost a začíná to být nepříjemně vlezlé, jako poslední díly 9. série Aktů X. Tak doufám, že se ještě něco stane (že by zázrak...) !
Simpsonovi (1989)
Homere, už mne nebaví být pořád takhle zavřená! Tak si otevři okno, Marge...
Futurama (1999)
Teorie velkého třesku (2007)
Sheldon rulez!!
Ptačí svět (1998)
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009)
Šmarjá, smršť mysteriózních seriálů! Začalo to objevem Fringe a teď to pokračuje...Tak to jsem tedy zvědavá, kam tohle dospěje...:-)
Odpočívej v pokoji (2001)
Black Books (2000)
Ajťáci (2006)
Fire! Please help!!