Oblíbené filmy (10)
Tygr a drak (2000)
Mlčení jehňátek (1991)
Dracula (1992)
Klub rváčů (1999)
Matrix (1999)
Dlouho bych tu vypisoval jaké pocity a myšlenky ve mne vyvolal a stále vyvolává tento pro mne a myslím i celkovou filmovou historii zlomový film. Řeknu to tedy asi tak: není lepšího, akčnějšího, stylovější, chytřejšího, sexy, návykovějšího a kultovnějšího útoku na současný a zřejmě i budoucí lidský společenský systém než MATRIX!! A prosím, i když si každý v koutu duše přeje opět se vrátit, nechte to být, nepokažte to, netočte jakékoli pokračování! ;)
Babylon (2022)
Kdybych mohl, dám tomu klidně i 20* Film o lásce k filmu, zpracovaný s velkou láskou k filmu. S neskutečnou Margot, hudbou a momenty, u kterých jsem se válel smíchy, zavíral oči a nebo mi padala brada na zem. Excelentní práce, když vezmeme potaz věk režiséra. Dalo by se o tom mluvit celé dny, bomba. Jdu na to ještě jednou!
Kill Bill (2003)
Podfu(c)k (2000)
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Steven je zpět!! Opět potvrdil, že v nekonečném a zároveň už tak protřelém žánru jako je scifi lze ještě vymyslet něco, co tu ještě nebylo. A udělal to takovou formou, že srdce každého filmového a pc herního fanouška z dob nejen dávných, musí jásat radostí. Bylo tam toho tolik, že to potřebuju vidět okamžitě znovu..a znovu. Pecka roku!