Poslední recenze (63)
Neviditelná nit (2022)
Normálně komentáře moc nepíšu, tenhle píšu po několika letech, ale jenom bych chtěl poukázat na to, jaký je Arsenal83 morální dno a zoufalec. Z podobných nenávistných, zakomplexovaných lidí mi je na zvracení, nehledě na pár dnů starý zvrácený útok v Bratislavě (a ano, nenávistné, nechápavé komentáře typu Arsenal83 tvoří podloubí takovýmhle útokům). Snad se ale i takový člověk jako je Arsenal83 podívá do zrcadla a uvědomí si, co to je za ubožáka. Ale silně pochybuju. Co na to ČSFD, že tady nechá podobný komentáře?
Temný případ (2014) (seriál)
Time is a flat circe. Věta, která dokonale vystihuje celý seriál. Těžko hodnotit, jak vysoko by tato minisérie měla mezi seriály být, ale určitě by měla být hodně vysoko. Filosofie postav je skvělá a celé vyznění seriálu je dokonalé. Jestli si další série udrží alespoň z části úroveň příběhu z Lousiany, tak se máme na co těšit. Za první sérii jasných 5 hvězdiček.
Konzultant (2013)
Nevím, jaká je kino verze, ale prodloužená mě neskutečně bavila. Až na pár dialogů Cameron Diaz filmu není moc co vytknout. Takovej průser, jak z toho dělají místní hodnocení, to rozhodně není. 75%.