Recenze (8)
Lovci duchů (2005) (seriál)
Během první série jsem se do seriálu zamiloval, a vydržel jsem u něj doteď. S každou další sezónou se ale nemůžu ubránit pocitu, že to všechno mělo možná skončit o 2 - 3 sezóny dřív.
Proboha! (2008)
Maher zasahuje náboženské ideologie celého světa smrtící logickou argumentací. Dokument s obrovskou přidanou hodnotou, jež se vyplatí shlédnout několikrát.
Real Time with Bill Maher (2003) (pořad)
Ten nejstravitelnější náhled do (nejen) zámořské politiky, a o příšerných lidech, kteří nám vládnou. Škoda, že u nás v ČR není nikdo, kdo by zastal podobnou funkci. Jistě by bylo o čem povídat.
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Je to k pláči... ta lidská vlastnost pomáhat druhým.
Plán útěku (2013)
Sylvester a Arnie dohromady, to je pro mě pár snů. Návštěva solárií, výuka němčiny a další vylomeniny okořeněné zvyšováním Schwarzeneggerova skóre počtu zabitých dělá z tohoto snímku pohlazení na duši.
Nebezpečný cíl (2008)
Seznamte se s Joem. Je to precizní zabiják, jehož jedinou slabostí jsou pálivá thajská jídla.
Pokoj (2003)
"I did not hit her, I did noooooot.... oh, hi Mark!".... "Ha, ha, what a story!"
Po stopách zázraků (2011) (seriál)
Na tento dokument se rád podívám z jednoho prostého důvodu: o problematiku zázraků se zajímám a naprosto se ztotožňuji s přístupem Indre v případech, které řeší. Její kolega Randall je typickým příkladem člověka, který by za vším nejradši viděl nadpřirozeno a zásahy shůry. Pokud už řádně testují nějaký "zázrak", zjistí, že se jedná nejspíš o podvod nebo na něm najdou vážné trhliny. Dotazovaní vědci a psychologové pak vždy poskytnou naprosto logické vysvětlení. Jenže někteří lidé zkrátka nejsou ochotni myslet racionálně... Nejvíc mi vadí to, že ty, kdož tvrdí, že mají nadlidské síly a mluví k nim Bůh, nejsou konfrontováni s tvrdými fakty, a racionální stránka věci tak vyjde poněkud do ztracena...