Recenze (52)
BANGER. (2022)
Pravdepodobne by som tento film nevidel, ale vzhľadom na to, že kameraman je kolegynin syn, tak som do toho išiel. No a príjemne som ostal prekvapený. Príbeh drsný, no a kamera super. Ocenenie Asociaciou českých kameramanov bude zaslúžené.
Depeche Mode: Ghosts Again (2023) (hudební videoklip)
Depeche Mode sa vrátili v plnej sile! Šesťročné čakanie sa vyplatilo. Trošku zabrnkali na nervy dvojitým odpočítavaním, ale majú odpustené 😎. Klip inšpirovaný Bergmanovov Siedmou pečaťou je trefa do čierneho. Corbijn tradične nesklamal. Silné emócie to vo mne zanechalo aj vzhľadom na odchod Andyho. Vidíme sa minimálne v BA a Berlíne na Black Celebration.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Úvodná epizóda milo prekvapila. Pedro Pascal vo forme, dejovo zaujímavé (videohru som nikdy nehral). Ako bonus nakoniec depešácka hymna NLMDA. Čo viac si priať.
Dedovizeň (2021) (pořad)
Videné jedna časť s Michalom Matejčíkom. Veľmi príjemný chalanisko. A šikovný harfista.
Depeche Mode: World in My Eyes (1990) (hudební videoklip)
Fletchova obľúbená skladba. Mr. Andy Fletch Fletcher.
Trio z Belleville (2003)
Táto animácia mi strašne sedí. Jednoduchý príbeh s vtipnými, trefnými momentami. Skladba od Tria z Belleville sa mi zaryla pod kožu. Krása.
Narcos: Mexiko - Los Juniors (2021) (epizoda)
Výborná záverečná scéna. A navyše za doprovodu Enjoy the Silence.
Hra na oliheň - Červená, zelená (2021) (epizoda)
Prvá časť výborná. Vyzerá to na parádnu jazdu.
Případ Wanninkhof–Carabantes (2021)
Ako dokážu média a verejný názor rozhodnuť o osude človeka. Už tuším odkiaľ berieme inšpiráciu.
Rodina na baterky (2021)
Po dlhej dobe príjemný animák. Na konci potešil Sirur Rós a moja obľúbená Hoppípolla.