Oblíbení herci (8)
Můj nejoblíbenější herec a miluji ty jeho změny osobnosti :)
Filmy: Baby and Me, Doremifasolasido, Case of Itaewon Homicide, The, Crazy for Wait, Happy Life, The, Budapest Diary, One Missed Call Final, Lucky Ten,
seriály: Love Rain, You're Beautiful, Beethoven Virus, Mary Stayed Out All Night, Hong Gil Dong, Yeppeun Namja, Hwang Jin Yi, Lovers in Prague, Daemang, Jackpot, Alien Sam
Na to, že byl pár let zavřenej toho stihl dost ne?
Filmy: Sherlock Holmes, Iron Man, Chaplin, Čas smyslnosti, Příběh jedné obsese, Charlie Bartlet, Kiss kiss bang bang, Průvodce, Zodiak, Italské námluvy, Prostřihy, Srdce a duše, Feťáci, Sukničkář, Skvělý chlapy, 1969, Dobrou noc a hodně štěstí, Avengers, Láska na druhý dotek
Seriály: Ally McBealová
Pro mne nejlepší herec. Tim Burtnovský skvost..
Dalsi kandidat na shlednuti cele jeho filmoteky. V Healerovi jsem si ho zapamatovala (má krásné pronikavé oči) :) . Vsimla jsem si ho uz v Hero (jako Park Bong Soo tam ma podobnou roli), ve Five fingers ukazal zase jinou stránku a v Musa byl dost intensivni ;))... Nejvíce mne dostal v Empress Ki!! Uz se nemohu dockat jeho dalsiho projektu..!!
Když pláče, tak je nejkrásnější! Neptejte se proč a koukněte na něco sním...
Filmy: Četník ze Saint Tropez, Piti Piti Pa, Velký flám, Fantomas, Rabín Jákob
Filmy: Hatsuyuki No Koi, Flying Boys, Peullai daedi,
Seriály: Iljimae, Alangsattojeon, Mai geol, Gaewa neukdae saiui sigan, Hieoro
Už od malička uměl skvěle hrát má to v krvi.
Filmy: Batman začíná, Equilibrium, Malé ženy, Swing Kids, Beze mě: Šest tváří Boba Dylana, Dokonalý trik, Nový svět, Newsies, Ostrov pokladů, Říše slunce, Sen noci svatojánské, Sametová extáze, Mandolína kapitána Corelliho, Temný úsvit, 3:10 Vlak do Yumy, Veřejní nepřátelé, Jindřich V.