Oblíbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Teorie velkého třesku (2007)
Simpsonovi (1989)
Grimm (2011)
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Tento serial je dokonalost sama zde není snad nic k namítání určitě by se našli detajli ale to je snad u všeho za mě super .
Pacifik (2010)
Tenhle seriál musí dostat snad každého fanouška který se zajímá o armádu . Tady páni režiséři ukázali že když se chce tak to jde udělat fakt dobrý seriál ,navíc se super kamerou .hudbou zvuky i herci od začátku až do konce nevím co bych zde vytknul.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Prison School (2015)
Prasácká cenzura v tomto seriálu působí jako pěstí do oka-říká se jiný kraj,jiný mrav,ale tyhle cenzurované seriály do českého obýváku fakt nechci!!!!!!!
Mladí a hladoví (2014)
Velice příjemná a zábavná komedie a Emily Osment, v hlavní roli je prostě super navíc jde i o vaření tak to je moje.