Recenze (630)
Big Sur (2013)
Big sur je poměrně slušně natočené ale oproti předloze také dosti stručně ,ono Kerouacovi knihy se natáči pravděpodobně dotst těžko a je lepší si je přečíst než být zklamán filmem .
Doktor od jezera hrochů (2010)
Nehorázná sračka kde akorát řvala Holubová a doktor si uřízl prdel na tohle se koukat je za trest.
Elektra (2005)
Slušný výkon Jennifer ale jinak to bylo spíše takové čekání na akci pak je pobijeme a dem domu .
Dokonalé protiklady (2015)
Romantická kravina na jedno skouknutí .
Šéfkuchař na grilu (2014)
Šéf se tuze líbil už jen proto že amíci nemají svoji kuchyni a na cestě ,ukazoval synovi co všechno muže ochutnat z různých kultur a ne jen hod dog nebo hamburgr celkově velice povedené a to nejen proto že mám jídlo rád a rád nové poznávám .
Daredevil (2003)
Chápu že tenhle film není ten největší trhák , ale na druhou stranu se drží předlohy a vcelku povedený,na to že hrdina je slepý a nemá žádné zvláštní schopnosti.
Dopisy z Iwo Jimy (2006)
Zajímavý výtvor ,líbí se mi ten pohled přes dopisy na válku a vojáky jak žily bojovaly a plánovaly vše až do ústupu.
Smrt krásných srnců (1986)
Česká klasika která neurazí.
Buffy, zabíječka upírů (1992)
Blbost ale pobaví .
Špinavé práce (2005) (pořad)
Super zábava ,ale někdy to chce silnej žaludek jen se na to koukat.