Recenze (171)
Tekutý písek (2019) (seriál)
zbytočný seriál, stačil film
Sbohem, baby (2007)
so scenarom sa dalo lepsie pracovat, rezia i vykony postav teda slabota.. film sa strasne vlecie a zaujimava je tak posledna 20-minutovka
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
pre mňa lepšie ako Breaking Bad, Jimmy a Kim plus Michael a Nacho.. strhujúci dej a hlavne série 4 a 5.. feťáci, právnici, punk :)
Tenkrát v ráji (2016)
príbeh nezodpovedného šohaja, ktorý svojim konaním ohrozí životy svojich najbližších.. spratek...
Demolition Man (1993)
Orwellovska tema 5, spracovanie 2*
Bratrstvo pěti (2020)
WTF...BLM... trapna politicka progresivisticka sracka, naivne, zdlhave, uplne prastene
Kamikaze (2014)
Pribeh romantickej lasky mladej spanielskej psychopatky k islamskemu teroristovi na pozadi "ruskeho utlaku".. to nevymyslis... male bezvyznamne plus za snahu (zbytocnu) o idealizovanie terorizmu, obrovske minus za politicko-spolocnesku prisernost.
Adamova jablka (2005)
netusim ako toto moze niekto napisat a este sfilmovat a verit, ze to niekoho vobec zaujme a pusti si to cele :) netvrdim, ze je to absolutna bomba film, ale rozhodne pobavilo absurditou a surovostou, takze 4+
Kostka (1997)
neskutocna nuda, film mohol trvat kludne 20 minut a stacilo by.. minutove pohlady do oci, preafektovane dialogy a monology.. zlata "El hoyo"
Hlasy (2020)
dobry horor hodnotim podla toho, ako casto mi beha po tele mraz.. a behal casto