Recenze (3 113)
Dokonalá bouře (2000)
Efekty bezvadné (na tu dobu), ovšem velice tupý scénář, jakým ale nikdy WP nepohrdne................moje hodnocení = 5,5 z 10.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Celkem zbytečný pokus o znovuoživení legendy................. moje hodnocení = 6 z 10.
Disturbia (2007)
Překvapivě chytrý thriller, kde měl SL možnost vyniknout naplno tou svou ukecaností a DM jako úchylný soused je naprosto skvělý. Toto celé je jasný důkaz o tom, že kvalitní film se dá natočit i se dvěma exteriéry..................moje hodnocení = 7,5 z 10.
Transformers (2007)
V té době jistě přelomový film, co se týče destruktivních efektů, s odstupem času už mi to zase tak intergalaktické nepřijde, ale je to samozřejmě i tím, že je dnes mnoho lepších hi-tech filmů, jelikož jde doba nezadržitelně dopředu, zážitek z kina byl ale opravdu skvostný..................moje hodnocení = 7,5 z 10.
Constantine (2005)
moje hodnocení = 8 z 10.
Street Kings (2008)
Jeden z nejlepších "policejně-korupčních" filmů, co jsem kdy viděl, navíc velice citlivě obsazené....................moje hodnocení = 8,5 z 10.
Matrix Reloaded (2003)
Bylo pochopitelné, že s jedničkou se už dále nebude moci srovnávat žádné pokračování, protože takto zlomový film, hodnocený superlativně nastavil laťku tak ohromně vysoko, že jednoduše byť dvojka je natočená kvalitně, má ucelený příběh, příjemně navazuje a herci víc co hrát, musí být zákonitě horším dílem. I tak ale velice důstojný pokračovatel - na rozdíl od zavření 3.dílem, jež se už vůbec nepovedl..................moje hodnocení = 7,5 z 10.
Ďáblův advokát (1997)
Svého času jsem tento film sjížděl vícekrát týdně na VHS :-) Hned poprvé jsem si totiž zamiloval Al Pacina, jehož ztvárnění ďábla bylo vskutku....ďábelské, ty jeho velké uhrančivé oči..................moje hodnocení = 8 z 10.
Bod zlomu (1991)
Počátky Reevesovi kariéry, aneb dvě ucha tankují super..................moje hodnocení = 7,5 z 10.
Kajínek (2010)
moje hodnocení = 6 z 10.