Oblíbené filmy (10)
Ve jménu Angela (2002)
Vzpomínky (2006)
Sin City - město hříchu (2005)
Leon (1994)
22 výstřelů (2010)
Zombieland (2009)
2012 (2009)
Red (2010)
Vlk z Wall Street (2013)
Za poslední dobu úplně nejvíc nejlepší film, akce víceméně od začátku až do konce, po těch třech hodinách sem byl až smutnej z toho že už je konec, ikdyž ......