Poslední recenze (1 542)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Současnému publiku stačí uboze málo, streamovací platformy to ví a kinematografie nám tak umírá před očima v přímém přenosu. Dneska si se synem pustíme Master & Commander od Weira a na tuhle sračku raději zepomeneme.
Stovky bobrů (2022)
Taková chlupatá bobří pičovinka na jedno zkouknutí. Kratší stopáž by asi byla víc šik. Ale ty pole dance námluvy koželuhovy dcery cením, ty byly top.
Godzilla Minus One (2023)
Ty vole, nevim. Takovej buzz a hype kolem toho, já půl roku nasranej, že to nedávaj nikde v kinech okolo a když už si to nakonec pokoutně ukořistím, tak je z toho akorát jen mrzení. Vlastně ani nevím, co jsem od toho čekal. Starý Godzille od Hondy to nesahá ani po šourek, ty nový fláky z Hollywoodu jsou pro jinou cílovku a tohle asi mělo být někde mezi. Akorát je to spíš nuda a celá ta dramatizace okolo ústředních postav je víceméně na facku. Ty tři berte s rezervou, je to spíš slabší.