Poslední recenze (958)
Jsem žena nebo muž (1984)
Tady jsem ještě Steve Martina v celku ještě snesl. Slabší 3 hvězdičky.
Martial Law 3 (1992)
První dva filmy jsem sice neviděl ale tohle
Monsters of Rap (1992) (pořad)
(je to koncert a ne pořad). Tenhle koncert byl fakt nářez! 2pac , Queen Latifah a naughty by nature to pořádně rozjeli.
Poslední deníček (55)
milion+ ohodnocených za den
Jednou za čas ohodnotím za jeden den trochu víc filmů ( např. 50 ). Jsem jen sku*venej KID co ohodnotí to i když to neviděl ?? NE ! Jen teď poslední dobou nemám čas být na ČSFD každý den , takže to co uvidím taksi napíšu na papír. OK. Jdem hodnotit ! :-D