Poslední recenze (1 949)
Rivalové (2024)
9/10. Drama z tenisového prostředí jak má být. Pro mě osobně jeden z nejlepších filmů roku 2024. Ten způsob vyprávění mi neskutečně sedl a finální scénu si budu pamatovat ještě hodně dlouho. Celou dobu jsem seděl na zadku jak přibytej a čekal co bude dál (respektive co bylo). Zendaya je kost a paní herečka, a kdo se snaží říkat opak, lže si sám sobě. Ústřední trojice naprosto bravurní výkon. Soundtrack byl do scén skvěle zasazený a hned po projekci šel do mého playlistu. Pokud nad tímto filmem váháte, na nic nečekejte a dejte si ho. Minimálně mě velice mile překvapil. Kéž by takových originálních a působivých filmů bylo co nejvíce.
Manželé Stodolovi (2023)
4.5/10. Vizuálně docela působivý a hlavně přesvědčivě zahraný příběh manželů Stodolových, který ale po hodině začíná nudit, opakovat se a divák tak začíná trpět a v duchu si říkat, jestli si tyto zrůdy opravdu zasloužily 100+ minutový snímek v kinech. Nebylo by lepší udělat spíše TV sérii po vzoru American Crime Story? Stále si stojím za tím, že glorifikace těchto sv*ní měla zůstat v novinách. Teď se ještě budou v žaláři plácat po ramenech, že je podle nich natočený film. Naštěstí za pár měsíců po tomto filmu neštěkne ani pes. Tedy aspoň v to doufám.
Gump - jsme dvojka (2024)
4/10. První polovina filmu se potácí jako ten pejsek na vozíčku a připadalo mi, že ani autoři nevěděli jak a kam pokračovat. Naštěstí druhá polovina filmu je zábavnější a už se v ní i něco děje a o něco jde. Škoda Kozuba, který dostal opravdu málo prostoru, což je pro některé diváky dobře, ale já bych mu ve filmu nechal více prostoru. Konec byl takový nemastný neslaný a celé to působí jako že se vařilo z vody a nemělo se kam sáhnout. Na první díl se to moc nechytá a šlo to udělat daleko lépe. Suma sumárum se jedná o podprůměrný film, který nezachrání ani pejsci. Takže ano Gumpe, je to dvojka.
Poslední deníček (3)
NÁVŠTĚVY KINA 2024:
LEDEN
Jeden gól - viděno 5.1. v kině Lucerna
Chudáčci - viděno 10.1. v kině Aero (předpremiéra "Tady Vary")
S tebou nikdy - viděno 16.1. v Premiere Cinemas Hostivař
Bastard - viděno 18.1. v CineStar Anděl
Chudáčci - viděno 25.1. v CineStar Černý Most
Argylle: Tajný agent - viděno 31.1. v CineStar Černý Most
ÚNOR
Železní bratři - viděno 7.2. v kině Aero (předpremiéra "Tady Vary")
Zóna zájmu - viděno 8.2. v kině Světozor
Bob Marley: One Love - viděno 21.2. v CineStar Anděl
Zimní prázdniny - viděno 25.2. v kině Pilotů
BŘEZEN - měsíc Duny
Duna: Část druhá - viděno 1.3. v Cinema City Flora (IMAX)
Duna: Část druhá - viděno 8.3. v CineStar Černý Most (THEATRE DELUXE)
Duna: Část druhá - viděno 22.3. v Cinema City Flora (IMAX)
Neposkrvrněná - viděno 19.3. v CineStar Anděl
Dokonalé dny - viděno 31.3. v Cinema City Nový Smíchov
DUBEN
Gump - jsme dvojka - viděno 28.4. (9:10) v Cinema City Chodov
Rivalové - viděno 28.4. (12:50) v Cinema City Chodov
Top Gun: Maverick - viděno 28.4. (18:15) v Cinema City Nový Smíchov (4DX)
Manželé Stodolovi - viděno 28.4. (22:10) v Cinema City Chodov