Poslední recenze (2 349)
Šogun (1980) (seriál)
Mýma očima nejlepší zpracování příběhu anglického lodivoda, který uvízne v Japonsku... Richard Chamberlain je můj nejmilejší a nejhezčí Andžin, dětská platonická láska.. Ono je to ještě lepší, než jsem si pamatovala, to přiblížení japonského myšlení, zvyků, tradic, vzorců chování je fantastické, obrovský střet dvou naprosto odlišných světů musel bolet.. Ode mne je to dnes večer bez připomínek, měla jsem naladěno, plný počet bez mrknutí... 3x
Šógun (2024) (seriál)
S ohledem na skutečnost, že jsem viděla filmové zpracování z roku 1980 s Richardem Chamberlainem, chvíli mi to trvalo, než jsem si zvykla na nového lodivoda.. Na druhou stranu musím napsat, že Hirojuki Sanada je nesmírně charismatický a já mu věřila každé gesto, každý pohled, každý pohyb.. Příběh je zajímavý i poutavý, v druhé půli to malinko zakolísalo v tempu i napětí, nicméně to finále mi sedlo a výprava je jedním slovem nádherná..
Nezastavitelná zuřivost (2018)
U mě dobrý, takže dnes večer je to za tři.. Ma Dong-seok je charismatický chlapík a mně se na něj dobře kouká, příběh muže, kterému unesli ženu, mě sice bavil, nutno však dodat, že to bylo průhledné a místy se to vleklo.. Snový závěr potěšil, vyloudil úsměv na rtech a to se také počítá..