Recenze (80)
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
proste skvele... ako kazda jedna epizoda sga a sg1. je skoda ze to stopli a dalsie diely uz nebudu...
Bílé maso (2008)
jeden z najlepsich filmov korejskej kinematografie. amici, ucte sa.. u vas takmer vzdy vsetko dopadne dobre nehladiac na realitu zivota
Ninja Assassin (2009)
hromada mrtvol, kecupu a porcovaneho masa... tento zaner bol zaujimavy tak v 80-tich rokoch... predtym vsak netieklo az tolko kecupu
8. míle (2002)
uz len to, ze tam hraje eminem je pre mna totalnym odpadom bez ohladu na to, ake hviezdy stoja pri jeho boku...
Bez úniku (2008)
uplna nuda. sledovanie ukoncene po 35 minutach
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008)
nesuroda zlatanina cohosi, co nema ani dej, ani zmysel, ani krasu animaku... chaby pokus napodobnit jiriho trnku....
Jak napálit banku (2016)
nemam rad komedie a nemecke uz vobec, ale pri tejto som sa celkom bavil. konecne nejake osviezenie
Křest ohněm (2005)
to sa teda naozaj necudujem ze pokapalo tolko amikov v iraku... kde sa preboha ucili strielat ? nieje predsa mozne aby s troma zasobnikmi trafili jedineho pyzamaka... celkovy hnus tento film.
Černý orel (1988)
uplne tupe, suche maximalne nezazivne... hlboky podpriemer kinematografie 80. rokov. celkom chapem preco taketo filmy nestahuju ani z youtube
Zabijáci lesbických upírek (2009)
do momentu nez sa ten magor dostal do hrobky a nezacal sa demente smiat nad mecom, ktory mu pripominal "vtaka", to malo aspon naznak chabej urovne, no potom to uz bolo nepozeratelne. ako neviem, ale ak je v skutocnosti britsky humor taky, ako vo filme, tak su to uplne stratene existencie....