Recenze (6)
Jessica Jones - AKA Co by udělal Ježíš? (2015) (epizoda)
Po tomhle díle začnu mít Kilgravea asi i rád. :-)
Gotham - Přestaň se mlátit (2017) (epizoda)
V tomhle díle pravděpodobně končí jedna z mých oblíbených postav Harvey Bullock. Tak nějak tuším, že tímhle dílem se z něj díky alkoholu a touze po pomstě stává záporák. Co se týče ostatních postav nejen v tomhle díl: Hloupý Ed mě nebaví, Barb se chová spíše jako robot než člověk. Potěšil tučňák, který zřejmě nebude tak naivní jak se zdálo. Chybí Ivy a stále čekám na návrat Harveyho Denta. PYG mě baví hodně.
Gotham - Jemné umění dělat si nepřátele (2017) (epizoda)
Znovu skvělý Jerome, snad se ještě předvede. V mladém Waynovi je konečně trochu vidět Batman. Jen doufám, že mi nadobro nezabili nejoblíbenější postavu seriálu.
Hannibal - Su-zakana (2014) (epizoda)
Zatím jednoznačně nejslabší díl celého seriálu.
Žralokonádo (2013) (TV film)
Ten film je tak hloupý, až je vlastně dobrý. Pokud to berete jako komedii, dá se na to v pohodě dívat a skvěle se pobavíte. Kde jinde uvidíte uprostřed silnice letícího žraloka, kterého týpek za letu rozřízne motorovou pilou. :-)
Deník nymfomanky (2008)
Normální porno. Navíc ne moc dobré. :-)