Recenze (72)
Bylo čtvrt a bude půl (1968)
To není film, to je zločin proti lidskosti!
Šimon kouzelník (1999)
Podobenství o muži, který nebyl, a přitom změnil životy několika lidí, kteří byli. Jeden z nejlepších filmů, které jsem kdy viděl.
Albertův odkaz (2009) (TV film)
Příjemné, vtipné, leč poněkud polopatické dílko.
Opravdová kuráž (2010)
Výtečný žánrový film, kterému nejde moc co vytknout, ale proč tímhle způsobem Coeni ztrácejí čas?
Interiéry (1978)
Skvěle natočené. Ale s Homerem Simsonem třeba zvolati: "Nuuuda!"
Zlaté časy rádia (1987)
Můj velmi oblíbený, tak jako Woody i já jsem nostalgik.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Recyklát recyklovaných recyklátů. Díky, Woody, bylo to krásné, ale bylo toho dost...
Park Gorkého (1983)
Svatá prostoto...
Smoke (1995)
Sklouzávání ke kýči je zřejmě národním sportem amerických filmařů, ty nezávislé nevyjímaje...
Vraždy podle předlohy (1995)
Ten film je hovadnost, nicméně - kdo někdy zažil pořádnou panickou ataku, musí seznat, že S.W. je prvotřídní herečka...