Recenze (150)
Já, Olga Hepnarová (2016)
Dobře natočené i herecke výkony se mi líbily. Není to vůbec špatný, ale prostě.. na takove filmy musíte mít střevo. Jsem rád, že jsem ho viděl, ale podruhé už nemusím.
Hledá se Dory (2016)
Ach.. ta nostalgie na začátku filmu mě přímo pohltila. Moc se mi líbilo, že se neopouštělo od stanoveného obrazu i vtipu, leč trochu víc vtipu by rozhodně neuškodilo. Celkově ale z toho nešlo nemít dobrý pocit.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Musím říct, že to byl snad nejnudnější film o X-menech. Nemyslím tím, že to bylo špatný, ale vždy jsem měl za to, tahle série je o akci. Jo, i v tomhle snímku je akce celkem dost, ale celé je to postavené hlavně na mluvení, což jsem hlavně první polovinu filmu nemohl skousnout. Já jen doufám, že tvůrci s tímhle nebyli spokojeni na 100% a další pokračování se vrátí do starých kolejí.
Warcraft: První střet (2016)
Film se mi líbil, i když jsem hru nikdy nehrál. Oceňuji, že se taky tvůrci nebáli "udeřit kladívkem na hřebíček". Žádná strana nepřevažuje a děj pro další filmy tak zůstává otevřený. To, co mi vadilo je, že jsem tak nějak čekal drobné představení hlavních postav nebo světů obecně.
Angry Birds ve filmu (2016)
Animák s obrovskou propagandou. Sázel hlavně na jméno a to mě snad polovinu filmu dost štvalo. V rozuzlení konečně sleduju to, na co jsem čekal celou hodinu. Ale ani konec všechno to zklamání nezakryl. A co se týče politické nekorektnosti - někteří lidi jsou fakt hlupáci a hledají skryté myšlenky tam, kde nejsou.
Děda je lotr (2016)
Přirozená komedie, u které se upřímně zasmějete. Další snímek, který dokazuje, že Zac Efron herecky roste.
Poldův švagr (2016)
Nenáročná komedie, kdy si sednete k obrazovce a vypnete. Tihle dva se skvěle doplňují, což můžeme vidět i mimo plátno.
Captain America: Občanská válka (2016)
Tohle se rozhodně povedlo! Čekal jsem nějakou hloupou záminku k souboji, namísto toho jsem dostal překvapivou nálož rozumných vysvětlení a opravdu jsem se dokázal vžít do kůže obou stran. Podle mě jedním z nejlepších filmů o Avengers.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Asi jsem retard, ale začátek mi přišel tak strašně hloupý, že už jsem se do konce filmu toho pocitu nezbavil. A i když je Batman vlastně jedním z mých nejoblíbenějších superhrdinů, co se týče filmů, Marvel na plné čáře DCčko poráží.
Lásce na stopě (2001)
Ironické na tom je, že sledujeme dva různé příběhy a tihle dva spolu vůbec nehrají. Konec se mi zdál až moc rychlý a mohli tomu trochu přidat. Ale sledování bylo příjemné.