Recenze (97)
The Ministry of Ungentlemanly Warfare (2024)
Hmm, viděl jsem slabší a nudnější film od Ritchieho? Asi těžko, nemohl sem věřit že tohle režíroval on. 20%
Rozhněvaný muž (2021)
tuctovej a nudnej film o nesmrtelným cápkovi, co vykillý každého po cestě za pomstou, tohle jsem viděl už xkrát a určitě i líp 20%
Star Wars: Akolytka - Pomsta / Spravedlnost (2024) (epizoda)
jako kulisa do pozadí asi lepší než první díl, pořád strašný, nezajímavý postavy, příběh o ničem, nejhorší sw seriál s přehledem.
Star Wars: Akolytka - Ztracená / Nalezená (2024) (epizoda)
ty vole :D žádnej star wars seriál zatím neměl horší postavy nežtenhle blivajz, je to jak nějaká soap opera, těžko říct jestli zvládnu další díl :D zatím jasnej odpad a prznění univerza
Shogun Assassin (1980)
Naprostá fantazie, taky bych rád vzal katanu a šel vykonat mstu. Milion %.
South Park: The End of Obesity (2024) (TV film)
Randy potahal, 100%. Snadno zatím film roku 2024.
Casino (1995)
Neberu to tak, že jsem vyhrál 10, ale tak jako že jsem prohrál 90. Masterpiece.
Občanská válka (2024)
Spousta fakt skvělejch záběrů z riotů v usa!! Příšerný hlavní postavy, všechny 4. Jako celek je to nudný a nefunguje to, slabší 2 hvězdy.
Království Planeta opic (2024)
No, nejhorší na tom je pomalej začátek. Pak to není úplně blbý, od setkání s orangutanem hitla nostalgie a už jsem byl spoko. Na novou trilogii to ale nemá. Zatím ale film roku a sračky jako avatar se na tohle nechytají. Finále hodně slabý. Zase je pravda že laťka je vysoko. 80%.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Je to sice nejslabší díl prequelů, ale to nemění nic na tom jak super to je. Tenhle film na kazetě je moje dětství, část na Tatooine mi přišla kdysi nudná, teď je to fajn oddech, Watto a kluzáci, jedi mind tricks, každej detail. Vyobrazení Tatoine ve filmu z roku 98 je superiorní oprotí tomu ubohýmu remaku duny. Finále na Naboo a gungan army už je strop. Celkově škoda pomalejší části na Tatooine. Tahle první čast je navázána druhou kde je kvalita podobná, je to přehnaně digitalizovaný ale zase živější, ovšem 3. díl ROTS je asi nejlepší film všech dob a bez této 1. části by nemohl existovat. A taky boží a epickej DUEL OF THE FATES.Celkově. 95%.