Poslední recenze (5 594)
Warhorse One (2023)
Co si budem nalhávat, je to těžká vykrádačka za málo peněz. Akce nebyla sice špatná, ale bylo to zbytečně dlouhé. Ač mám Stronga rád, tak o nějakém tom herectví se moc mluvit nedá a ta malá holčička mi byla hrozně nesympatická.
The Siege of Jadotville (2016)
Upřímně jsem od filmu nic moc nečekal. Začátek byl trochu pomalejší a Irům je fakt blbě rozumět, ale po chvíli se z toho stala velice slušně natočená válečná podívaná, byť se zjevně nižším rozpočtem, ale bylo to fakt fajn. O to víc pak člověka dostane, když si přečte dovětky na konci filmu.
Přátelé z dovolené 2 (2023)
Na tohle se fakt už nedalo koukat. Blbé a nudné a to jsem vydržel celých dvacet minut.
Poslední deníček (1)
Top 10 - 2012
1)Avengers
2)Expendables 2
3)Temný rytíř povstal
4)30 minut po půlnoci
5)Patrola
6)Argo
7)Nespoutaný Django
8)Méďa
9)Prometheus
10)Let