Recenze (9)
Po krk v extázi (2004)
vyborny gensta english style, to mam rad :)
District 9 (2009)
Tak nedotazeny, nedomysleny a naivni scenar, ze to nevyrovna ani relativne dobra kamera a strih. Je to pomerne dobry napad, ale skoda, ze si tvurci nedali vice casu na promysleni pribehu.
Mrtvý muž (1995)
To nejlepsi co Jarmusch do teto doby vytvoril, nyni je stale ve stinu Mrtveho muze.
Hranice ovládání (2009)
Pokud se na to budeme divat z pohledu, ze si z nas Jim trosku vystrelil a pritom udelal velmi dobrou parodii na vsechny svoje predchozi snimky, potom zjistime, ze je to opravdu k zasmati a prijemmne pobaveni. Z teto perspektivy to vnimam ja. Horsi by bylo, pokud by to Jarmusch myslel vazne.
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Bruce jak mu to nejlepe slusi. Spinavej s bolavou hlavou a cely od krve:)
Legenda o slavném návratu (2000)
Dobry odpocinek :)
V Bruggách (2008)
Naprosto dokonale cerna komedie! Totalni vykon Farrella!
Potomci lidí (2006)
Je to stršně apokaliptické vidění světa, ale já se sním do jisté míry stotožňuji! Skvělé exteriéry, příklad toho se dá udělat s malým budgetem.
Svět podle Lelanda (2003)
V jistých ohledech se zdá že film je zdlouhavý a stále se opakující otázky se kterými se pojí vždy vazba k začátku filmu, ale právě v tomto je hlavní potenciál toho to snímku. Jedná se o film popisující život, tak jak ho hodně z nás vidí se všemi jeho chybami zacyklený, neustále se opakující příběh.