Poslední recenze (41)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Je zajímavý, jak zdejší komentáře typu "Všechno špatně" nebo "Je to krávovina" mají furt třeba 1-3 hvězdy a některý pětihvězdičkový recenze jsou pak nic než kritika a kritika. Spousta recenzentů se navíc nebojí přiznat, že dává body navíc jen za značku SW. Reálně tak má ten film třeba 30 %...
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Začalo to slibně a první cca hodinka mě fakt bavila, ale v momentě kdy Glasse nechají na pospas osudu se to hrozně vleče a místy jsem se dost nudil. Film Alfa z roku 2018 má dost podobnej námět a o hodinu kratší stopáž, což by prospělo i tady. Chyběl mi i lepší konec. Leo je ale pan herec. Hodně silné tři hvězdy.
Madoff: Monstrum z Wall Street (2023) (seriál)
Co nejdřív začalo jako "Proč to musej natahovat na 4 hodiny?" skončilo jako "Proč to nemohlo trvat 8 hodin?" ... neuvěřitelný, kolik věcí se muselo sejít, aby tenhle zdánlivě primitivní podvod trval tak dlouho a vyrostl do takovejch rozměrů... To bylo všem v JP Morgan jedno, že u nich na jeden random běžnej účet chodí dlouhá léta miliardy USD, že nikdy nijak neprověřili původ těch peněz? Namočenejch bylo pravděpodobně víc lidí...