Oblíbené seriály (9)
Chalupáři (1975)
"Na nějakej velkej pořádek to tady nevypadá, spíš to vypadá, jako kdyby tady žil pes Filipes". Evžen Huml :-) Pro mne nejlepší seriál (společně s Nemocnicí na kraji města a Písaři), který byl za minulého režimu natočen. Klasika, která se neomrzí.
Nemocnice na kraji města (1977)
"Kdyby hloupost nadnášela, tak vy se tady budete vznášet jak holubička!" Moje srdcovka.
Byli jednou dva písaři (1972)
Herecký koncert pánů Horníčka a Sováka. Jeden z nejlepších českých seriálů. Má jedinou chybu - málo dílů.
Most (2011)
Sanitka (1984)
Návštěvníci (1983)
Čtvrtá hvězda (2014)
Nejlepší český komediální seriál za posledních 10 let.
Anthony Bourdain: bez předsudků (2005)
Bourdainovy Důvěrnosti z kuchyně mají čestné místo v mé knihovně. Sledování NR je tedy logickým vyústěním. Ne ze všech dílů jsem byla unešená, ale to je spíš dáno tím, jakou kuchyň člověk preferuje. V každém případě je úroveň jednotlivých dílů nadstandardní. Díl z Prahy, resp. z Čech, potěšil :-)
Retro (2008)
Některé díly jsou nudné, některé vyčnívají, ať formou či obsahem. Zcela jistě není na škodu si určité věci z dob minulých připomenout.