Poslední recenze (4 168)
Opičí muž (2024)
„Opičák" a jeho cesta za odplatou. Na režisérskou prvotinu to není vůbec špatný. Ale třeba kamera a střih je při svižnějších scénách až moc akční. Což se mi někdy líbilo ale občas to bylo možná na škodu a sralo mě to. Příběhově nejde o nic novýho a originálního ale audiovizuálně je to celkem vymazlený. Nakonec z toho sice nejsem nadšenej tak jako většina diváků a zdejších 75% mi přijde až přes příliš ale za vidění a pozornost film určitě stojí. O tom, že o Dev Patelovi(režie) ještě jistě uslyšíme je věc zcela jistá. Na vážkách mezi 3-4hvězdami se přikláním k lepším 3hvězdám.
Bloody Mallory (2002)
Ze začátku to nevypadalo zas až tak špatně. Nakonec se z toho ale vyklubala nehorázná chujovina s TV lookem která se ještě navíc k tomu snaží tvářit strašně vtipně a Cool ale moc jí to nevychází. Možná někdo z pánů bude slintat nad O. Bonamy(Mallory) ale jinak kromě práce maskérů asi není moc co chválit. Jak už jsem psal začátek ještě ušel ale pak už se z toho stala upírská rádoby „Cool" jízda která pobaví možná tak náctiletý. To už raději doporučím film Blood Shot z roku 2013(taktéž snímek na upírský téma pojatej formou hororový komedie) kterej mě onehdy pobavil daleko daleko víc. Tohle je někde mezi 1-2hvězdami. Přimhouřím obě oči a přikloním se ke 2slabším hvězdám.
Lowlifes (2024)
Doporučuju nekoukat na trailer nečíst obsahy, komentáře a ani si o filmu nic nezjišťovat. Takže kdo neviděl od teď už nečtěte. Scénář snímku není nějak extra vyšperkovanej ale o to tu ani nejde. Jde o celkem povedenou a zábavnou vybíjenou dvou rodin. Kde dojde i na nějaký to gore. Tady mě sice někdy sral střih jindy bych zase co se týče gore klidně i víc přitlačil. Ale jo. I to se počítá. Nejvíc asi pobavilo sežrání vlastní bulvy. Celkově je to celý pojato takovým odlehčeným stylem. Žádnej megahit z toho asi nebude ale na to, že jde o režisérskou prvotinu jde o v pohodě koukatelnou hororovou odreagovačku které ani v podstatě nemám moc co zásadního vytknout. Lepší 3hvězdy.