Oblíbené filmy (8)
Tanec s vlky (1990)
Neuvěřitelně působivý příběh a úžasná režie dělá z tohoto filmu počin blízký dokonalosti. Bezmála 4 hodiny strávené u director's cutu se staly jedněmi s nejkrásnějších mého filmového života . Málo věcí mě dosud oslovilo tak jako Kevin Costner a "ten, který tančí s vlky".
Ať žije nebožtík (1935)
Tady už je každý komentář zbytečný. Musím se přiznat - pro dobové veselohry až příliš příznačná zápletka záměn a omylů mě zase dostala a jen horko těžko jsem se zvedal z podlahy po neuvěřitelných hláškách pana Haase. A nemůžu si odpustit malou melancholickou litanii - člověk se až diví, kam zmizel kreativní duch a vtip české komedie předválečných a posléze přelomu šedesátých a sedmdesátých let a možná i ta obyčejná chuť dělat zábavu pro zábavu. Kde jsou ty časy.
Tenká červená linie (1998)
Bezstarostná jízda (1969)
Casablanca (1942)
Mise (1986)
Podstata a hodnota skutečného života nám dávno unikla, namísto láskou svět žije silou moci, ale idea samotná přetrvá. Třeba v tomto příběhu o pokání, vůli a křídlech i poutech víry. Pro mě zatím asi nejpůsobivější role Roberta De Nira.