Poslední recenze (12)
Případ Sloane (2016)
Takové filmy by si zasloužily lepší propagaci. Nebo aspoň nějakou. Přirovnání ke Dni zrady je trefné, ale film je v podstatě jiný. Dlouho jsem neviděl něco tak okázale amorálního. Jessica touto rolí doslova žije a pasuje přesně do koncepce bledé stokové krysy, co světlo světa vnímá skrz prosklené zdi kanceláře. Její osobní (ne)život jen dokresluje dokonalost postavy. Možná to není na plných pět, ale výrazně se to k tomu blíží.
Kobry a užovky (2015)
Tíživě pravdivé... I v českém rybníčku plavou žraloci.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Přiznám se, že má očekávání nebyla malá. Na tento film jsem se těšil fakt dlouho. Upoutal mne především nápad a velký potenciál z něj plynoucí. Za to je jedna z hvězdiček, ta druhá asi za soundtrack. Jinak mě tenhle pseudoart snímek dokonale nudil a to se považuji za fanouška filmů o melancholii a cynismu. Závěr s oblohou dle mamči byl pomyslným posledním hřebíkem. Použitím citace z Atlasu mraků: Konec (a vlastně i film) plochej až k uzoufání.