Recenze (1 577)
Okno do dvora (1954)
(70/2016) / Hitchcock zase vyučuje vo veľkom štýle. Práca s tempom a dávkovaním napätia, hra s divákom, legendárne scény. A úplne dokonalé využite Grace Kelly, ktorá rozžiarila každú scénu kde sa objavila. A znovu na tú všetku parádu stačí len jedna miestnosť. (9/10)
Podfukáři 2 (2016)
(71/2016) / Čaro jednotky je preč, zostal nám tu príbehový odvar a naozaj chabé kúzlenie, škoda. Ešteže bola taká radosť pozerať sa na ten ohromný výber Áčkových hercov, hlavne Woody a Mark Ruffalo. Eisenberg mi leze už na nervy tak ako v posledných pár filmoch. (5/10)
Dobří holubi se vracejí (1988)
(72/2016) / Kňažko ako Randle McMurphy a Hrušínsky ako Nurse Ratched v neskoro socialistickom prevedení :) Perfektne zahrané, hlavne od Kňažka, výborne vystavaný príbeh/priebeh liečenia poprekladaný alkoholickými haluzami. Jeden z tých filmov ktoré nie je problém si zapamätať. (8/10)
Spalovač mrtvol (1968)
(73/2016) / Ťažký film, ťažké hodnotenie. Nikde medzi, toto je buď za 0* alebo za 5*. S docela tenkou hranicou. Ako bežný divácky film je Spalovača proste nemožné hodnotiť, z tohto hľadiska film vlastne nemá moc čo ponúknuť. Tento film treba vnímať ako materiál ktorý ponúka množstvo temných a nepoznaných emócií a pocitov sprostredkovaných bizarnou atmosférou, kamerou a historickým kontextom. (9/10)
Světáci (1969)
(74/2016) / Super pohodová vyslovene česká komédia. Situačný humor, hlášky, legendárni herci a k tomu pár muzikálnych čísel. A ako bonus veterán Oldřich Nový. Tutovka na rozveselenie. (8/10)
Hardcore Henry (2015)
(59/2016) / Jazda na sajdke a autách úplný top. Akcia neskutočná a ako bonus Sharlto Copley (a Tim Roth). Celkom by ma zaujímalo, ći sa dá prísť ešte raz s niečím podobným. (8/10)
Kolonie (2015)
(58/2016) / Fakt zaujímavá a aj docela exotická téma, spolu s výberom a hereckými kvalitami Bruhla a Watsonovej vytiahli tento kus s prehľadom do nadpriemeru. Inak príbehom taká escape klasika. (7/10)
Pandemie (2016)
(57/2016) / Klasická zombie style jednohubka s tuctovým príbehom. Solídna akcia a super kamera (videné pred Hardcore Henry!:) takže slušný priemer. Plus hré tam Alfie Allen (Theon Greyjoy) čo je pre fanúšika GoT celkom spestrenie. (5/10)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
(56/2016) / Prezieravo som sa pustil do EXTENDED verzie. (4/10)
Psycho (1960)
(55/2016) / Maximálny filmársky potenciál nielen tej doby, Psycho obstojí v porovnaní s hociakou filmovou érou. Konečne som dobehol resty a videl konečne tento skvost a to rovno dva krát za sebou. Režisérska učebnica. (10/10)