Recenze (165)
Tenet (2020)
Brilantní nástupce Inception...
Léto s Marnie (2014)
Nevím proč ale ačkoliv ze začátku jsem se bál že to bude nudná slátanina, tak nakonec z toho je další můj oblíbený film...
Králíček Jojo (2019)
Sníměk JoJO Rabitt mě velmi mile překvapil. Očekával jsem strašně špatnou a hloupou komedii...O to více jsem se divil a žasl s jakou humornou nadsázkou ale i drsnou tragedií válečné reality dokáže režisér Waititi (sám hrající postavu imaginativního Hitlera) pracovat v dějových rovinách outsidera z řad hitlerjugend a židovskou dívkou ukrývající se v domě malého nacisty. Dávám 100000 bilionu z 10
Zběsilost v srdci (1990)
Nevím proč, ale tohle je asi jediný film od Lynche, který mě vůbec nezaujal
Daleko od Reykjavíku (2019)
Snímek pro někoho kdo nemá rád akci anebo pro opravdového milovníka Islandu :)
Tolkien (2019)
Spíše filmový experiment pro milovníky našeho fantasy guru :)
Rituál (2006)
čekal jsem více, dostal jsem méně...
Slunovrat (2019)
Horor? Možná tak pro dnešního člověka opruzeného vírou v značkové věci. Ne, neobhajuji onu explicitnost násilí, ale každý kdo zná práci světoznámého historika religionistiky Joseph Campbella tak ví že toto byl slabí odvar z opravdových obětních rituálů ze starověku. Jediné co ve filmu je horor, je onen "vztah" který jde do háje. Takže spíše horor pro milovníky lovestory a happyendu, kde ty dva se dají opět dohromady aby v dalších pěti dílech měli děti, rozvod a opětovné shledání... PS: ta sekta mi nakonec byla milejší než všichni ti ufňukaný hlavní protagonisté
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Bavil, i když jsem čekal něco trošku jiného :D
Řbitov zviřátek (2019)
88% ujde, ten zbytek je horror kvality