Oblíbené seriály (10)
Průměrňákovi (2009)
V mém srdci si číslo 1 mezi seriály našel tento počin v podstatě ihned po prvním premiérovém odvysílání prvních episod na HBO. Tehdy byl Mike Heck dabován Vladimírem Čechem (čest jeho památce). Na jednu sérii mu hlas propůjčil Libor Hruška a nakonec po zbytek 6 - 9 série u něj zůstal Pavel Šrom (ještě, že tak). Jednoznačně nejlepší a nejzajímavější postavou je Brick Heck, kterého ztvárnil úžasný Atticus Shaffer (novodobý Danny DeVito). Dokonce nemá tento seriál odfláknutý a nepovedený konec, jako jiné zajeté značky. Nechci na nikoho ukazovat prstem, viď Hro o Trůny! Ale i konec Přátel byl takový hořko-sladký. Tento seriál má však ukázkový Happy End! Tvůrcům za něj i za celý seriál mnohokrát děkuji ;-)
Chalupáři (1975)
Naprostá srdcovka. Děkuji panu Sovákovi a Kemrovi za nezapomenutelný herecký koncert.
Hra o trůny (2011)
Hra o trůny je jeden z nejlepších seriálů současnosti a z mého pohledu i nejlepší seriál vůbec. Jon Snow je bourák!
Mandalorian (2019)
Unikátní space-western s vlastní vizí. Vlastně se jedná o velmi efektivní počin, který mě definitivně donutil k absolutní fascinaci nad světem George Lucase. 110%
Stranger Things (2016)
Stranger Things si mě získávalo velmi plíživým a nenápadným způsobem. V podstatě až druhá a především TŘETÍ série mě donutila si tento unikátní projekt umístit do mé TOP. Jedná se o velmi povedený slepenec odkazující na absolutně všechny kultovní pecky, které tak strašně moc miluji. To neustálé pomrkávání a hromada easter eggů mě neskutečně bavila. Zejména již zmiňovaná třetí řada je parádní. 100%
Nabídka (2022)
Perfektní seriál o tom, jak se točil film. Ten FILM! Po Top Gunovi dvojce se mi začíná Teller líbit čím dál tím více, ale zaujal mě již ve snímku Týpci a zbraně. Fogler jako Coppola je taky výborná volba. I když to je přitažené za vlasy a z pohledu Alberta S. Rudyho se stalo v reálu asi tak 10% událostí, je to krásně odvyprávěné přehánění.
Tokyo Vice (2022)
Halo (2022)
Na seriálu je opravdu vidět, že tvůrci nešetřili penězi. Hlavní hrdina a vedlejší postavy mají rozměr a příběhové linky jsou opravdu dobře rozpracované. Nečekal jsem, že mě tohle sci-fi bude takhle moc bavit. Hru jsem nikdy nehrál a možná, že jedině dobře. Pro mě překvapení roku!
Šógun (2024)
Banda (2019)
Pohled na podělaný superhrdiny s obratem o 180 stupňů. Pokud se člověk přejí marvelovkama, tak DC comics není jediný kdo má recept na zajímavé uchopení látky. Od Amazonu jsem už chválil krátkou sérii Jean-Claude van Johnson. Tohle je ale samozřejmě o třídu lepší a hlavně dražší projekt, kde hraje Karl Urban, což bylo pro mne hlavní lákadlo ;-) 85%