Recenze (80)
Dallas 63 (2016) (seriál)
Knížku jsem četl a je za 5*. Seriál měl první díly našlápnuto, pak to bohužel upadá, až to nějak celý spadne :(
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
"Nového nic, ale peníze bychom chtěli."
Fargo (2014) (seriál)
1. série 100% 2. série 100%
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Po prvních dvou dílech to zatím vypadá velmi slibně :)
Valachiho svědectví (1972)
Jak už jsem tu někde psal, na starý film nekoukám, prostě jsem rozmazlenej. Charlese Bronsona znám, ale přiznám se, tohle je první film, který jsem s ním viděl :) A teď to nejlepší: Hodně jsem si o mafiánech první poloviny 20. století přečetl a moc se mi líbilo sledovat to celé ve filmu. Pro mě lepší než než celý Kmotr...
Rango (2011)
nedokoukal jsem to... a po pravdě, ten kus, co jsem viděl mě na dokoukání nenalákal... sorry Johnny...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
kino. Sice 2D, ale za to jsem nemusel poslouchat ty kecy v češtině :-) a je po Voldemortovi :(
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
super. dal jsme si to najednou a super :-D jen nevim co ted budu do podzimu 2011, než vyjdou nový díly, dělat... :(
Čtyři lvi (2010)
neuvěřitelné. skvělé.
Populärmusik från Vittula (2004)
Jedna z nejlepších knížek mýho života :) a filmem se to povedlo přenést na plátno.