Oblíbené filmy (5)
Pátý element (1997)
Forrest Gump (1994)
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Kill Bill (2003)
Solaris (2002)
Od začátku do konce jsem sledoval v napětí, že se každou chvíli strhne nějaký mazec. A ono si to krásně plyne až do konce. A ať si kdo chce co chce, pro mě podstatně lepší než ruská verze-