Poslední recenze (6 898)
Příběh lodi (2023) (seriál)
Nevydarený pokus o čiernohumornú gangsterku v Guy Ritchie štýle. Technická stránka je kvalitná, seriál sa nevyhýba ani brutálnym scénam, ale je to strašná nuda a humor vôbec nefunguje. A k tomu kopa dementov, jak na strane dobra, tak zla. Ale je to o chlp lepšie ako českí Banáni, ktorí majú podobný námet. 4/10.
Ripley (2024) (seriál)
Netflix dodrbal ďalší skvelý námet. Filmovú verziu s Damonom milujem. Toto vyzerá ako hrubý zostrih filmu, vďaka čomu to má brutálne uspávajúce tempo a sledujeme kopu zbytočných detailov. Pôsobí to proste strašne naťahovane. Dej je v hlavných obrysoch rovnaký, len sa zmenilo pár detailov. Za mňa zakaždým k horšiemu. Najhoršie dopadol kasting. Ripley v podaní Andrew Scotta je od pohľadu skazený parchant, ktorého by som cez prah nepustil. Dickie tu je je skôr za chudáka a chémia medzi nimi je nulová. Vlastne chémia medzi všetkými je nulová. Najhoršie ale dopadol Freddie, ktorý sa na nepríjemného P.S. Hoffmana z filmovej verzie nechytá. Dokopy sa mi tam nepáčilo vlastne nič. Hrozná slabota a ďalšiu sériu vynechám. 3/10.
Argylle: Tajný agent (2024)
Ach jaj, ďalší režisér, ktorý zdegeneroval. A to mám Vaughna v topke. Prvých dvadsať minú bol trapas. Potom sa ale na scéne objavil Rockwell a začalo ma to baviť. Dokonca aj akcia bola dobrá a nebolo to len čisté CGI. Len ma sralo, že tam neustále preblikával otravný Cavill. To vydržalo tak 40 minút a potom postavy začali meniť strany a identity a nadobro sa z toho stala totálna demencia. Vaughn by potreboval buď dobrého scenáristu alebo prísneho producenta, ktorý by ho korigoval. Inak je v rovnakej riti ako Snyder. A to som mal Vaughna fakt rád. 3/10. P.S: Bryce je v tej úlohe hrozný omyl. To chcelo nejakú komičku.