Poslední recenze (456)
Ženy na pokraji nervového zhroucení (1988)
Vlastně jsem skoro nesledoval zápletku (byla to telenovela), ale tak moc se mi líbilo jaké zvuky ten film vydával, jak se tvářil a jaký měl náboj, že na tom nakonec vůbec nezáleželo a zážitek byl i tak plnohodnotný.
Cizinec (1946)
Od Wellese čekám víc než polopatickou detektivku. Ač se musí nechat, že stylově byl alespoň o deset let napřed, dnes film nenabízí o moc víc než podobné poválečné noiry.
Takové krásné šaty (2018)
Je velká škoda že se vynikající neokoukaný vizuál, pečlivě budovaný zneklidňující tón a zpočátku velkou dostředivou sílu poutající divákovu pozornost nepodařilo dovést k nějakému devastujícímu finále. Ve druhé polovině už jsem si říkal že se s každou další scénou nedozvídám nic nového, zpočátku tak tajemné postavy se nijak nevyvíjí. V recenzích vidím že lidi buď nad filmem lámou hůl, nebo se snaží najít mezi řádky nějakou satiru, společensky relevantní komentář. In Fabric nabízí vše, ale v neadekvátním množství. Na satiru je to málo konkrétní a kousavé, na horor málo hororové, na drama chybí příběhový oblouk. Zbývají esteticky silné dojmy, které v divákovi druhý den rezonují, ale jen jaksi naprázdno.