Poslední recenze (10)
Šógun (2024) (seriál)
5 hvězd. Opravdu Yoshii Toranaga neuměl plavat? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jagate kimi ni naru (2018) (seriál)
Kdybych byl hodnotil anime v kontextu porovnání s mangou, dal bych 3 hvězdy. Pokud si ale toto odpustím a budu uvažovat o anime jako separátní tvorbě, považuji toto shoujo-ai za zdařilé. Také jsem si všiml, že v hudebním projevu je jedna krátká pasáž podobná hudební pasáži z filmu Kontakt. Pokud bych měl pak vybrat subjektivně postavu, kterou jsem si z mangy oblíbil, byla by to Sayaku v anime pak Nanami.
Oppenheimer (2023)
Před shlédnutím nebo po něm jednoznačně doporučuji, podívat se na výborné přednášky od Jiřího Podolského: E=mc2 a jaderná energie Epizoda I: Temná strana síly a pozemská ničení (1. Část) E=mc2 a jaderná energie Epizoda II: Světlá strana síly a kosmické tvoření (2. Část) Snímek mě nezklamal. Je to navíc téma, které mohu označit za aktuální.