Recenze (38)
Hanebný pancharti (2009)
Tarantino pořád překvapuje. Film z 2WW takto zpravcovaný ,jsem si jestě včera neuměl představit.
Osudový dotek (2004)
Po schlédnutí mě napadlo jediné "Jak je možný ,že jsem to už neviděl?". Od začátku do konce jsem neodtrhl oči od TV
Návrat do budoucnosti (1985)
Prostě klasika. Kdo neviděl má mezeru ve vzdělání :)
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Opravdu uvěřitelný děj!!!
Babylon A.D. (2008)
Tentokrát film nezachraňuje ani Vin Diesel...
Max Payne (2008)
Jsem rád, že jsem na to nešel do kina, byly by to vyhozené peníze. Jako fanouška hry, mě tato filmová adaptace znechutila.
Planeta opic (2001)
Viděl jsem jak původni verzi tak tuto a říkal jsem si ,že ta starší je lepší a tahle je jen takový Burtonuv paskvil myšlenkových toků. Asi před týdnem jsem dočetl Boulleho knižní předlohu a musím říct že tato nová verze je mnohem podobnější knize. To ovšem nic nenění na tom ,že ta stará verze z Charltonem Hestonem je o něco lepší.
Srub u jezera 2 (2001) (TV film)
Tento film byl za posledni dobu to nejhorsi co jsem videl. Divat se na nej je vic nez ztrata casu
Spy Game (2001)
Nevím proč ,ale celé mi to přišlo takové neuvěřitelné a překombinované. Herecké výkony jsou také průměrné.
Policajt v Beverly Hills (1984)
Jaký je nejznámější černej policajt no přece Axel Foley. Ten kdo nikdy nevidel policajta v Beverly Hills asi nikdy neměl zaplou televizi. Po této ohromné chvále ale nesmím zapomenout na to ,že film má i pár chybiček. Tak proto tám 'jen' 4*.