Recenze (747)
Rocky IV (1985)
"Musím tě zlomit!"
Rocky III (1982)
U mě nejslabší Rocky.
Rocky II (1979)
Trošku vyvařená jednička, přesto se ale na to pořád dobře kouká.
Rocky (1976)
Stallone nedal scénář z ruky, dokud mu neslíbili, že postavu Rockyho bude hrát on. a dobře udělal. Jak by ne, když si postavu napsal na tělo. Nádherný lidský příběh, který je jak nejlepším boxerským filmem, tak i skvělým dramatem. Skladba Going the distance v závěrečné montáži podle mě patří k nejlepším "montážním" songům.
Tango a Cash (1989)
Nejlepší "buddy cop movie". Stallone s Russellem se tu navzájem parádně shazujou a třeba oproti Smrtonosné zbrani je to naprosto vyrovnaný "souboj" přičemž nikdo z těch dvou nemá navrh.
Demolition Man (1993)
Parádní hlášky, ale jak už jsem psal u Cobry, Sly má kukuč na outsidery a role suveréního frajírka mu zkrátka nesvědčí.
Nájemní vrazi (1995)
Charismatický Banderas v roli egoistického frajírka je prostě k sežrání.
Cliffhanger (1993)
To ještě Harlin nezblbnul z Geeny Davis a točil slušné akčňáky. Johna Lithgowa nesnáším, takže casting tím, že ho dal do role hlavního záporáka zapracoval na výbornou.
Kobra (1986)
Tenhle film vzniknul v době, kdy se agenti Stallona a Arnolda předháněli, čí svěřenec bude drsnější. Sly má kukuč na outsidery a role suveréního frajírka mu zkrátka nesvědčí.
Do útoku (1987)
Těžko se mi tento film hodnotí. Na jednu stranu naivní béčková pohádka o tom, kterak 170 centimetrový Sly přetlačil obrovského mašíka a ke štěstí, synovi a penězům přišel, na stranu druhou neskutečná nostalgie s mým nejoblíbenějším akčním hercem, originalita (přiznejte se, kolik jste viděli filmů o armwrestlingu?) a chytlavá píseň Samyho Haggara perfektně sedící do "montáže". Prostě 50%.