Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Dexter (2006)
Hra o trůny (2011)
Dr. House (2004)
Simpsonovi (1989)
Přátelé (1994)
Útěk z vězení (2005)
Musím uznat, že po shlédnutí 3. série nemůžu trvat na svých pěti hvězdičkách.První série byla něco nevídaného, strhující promyšlená a zábavná! Druhá série moji pozornost udržela hlavně díky vynikajícímu Williamu Fichtnerovi! Ale třetí už je opravdovou slátaninou a ani Alexander Mahone to nezachrání:(... bohužel! A ta finální tečka s jeho promněnou mě natolik naštvala, že jsem silně váhal nad třemi hvězdičkami...... takhle se ničí kult!:(