Oblíbené herečky (10)
Mladá, krásná, chytrá, a navíc výborná herečka, ideální žena alespoň pro mě :-). Skvělá byla ve filmu Kdekoliv jen ne tady. Troufnu si říct že bez problémů zastínila i Susane Sarandonovou. A ve filmu jdi za svým srdcem byla roztomilá. Jen škoda, že si s ní Miloš Forman tak nepěkně pohrál :-). S každým shlednutým filmem ji mám radši a radši. naposled to bylo Procitnutí v Garden state kde byla naprosto úžasná. Teď jen s napětím čekám na Black Swan.
Asi nejlepší česká herečka, které věříte každou roli. Jinak jako snoubenka Josefa Abraháma ve Svatební cestě do Jiljí je naprosto okouzlující. Žena, která dokáže sehnat i drezínu, bude perlou v domácnosti. :-)
U Jodie musím zmínit hned několik skvělých rolích, díky nímž se dostala do tohoto žebříčku. Za její nejlepší roli považuji postavu zlodějky/podvodnice z Mavericka nedokážu si tam představit nikoho jiného. "Vždy když jste rozrušena zatajíte dech. Jak to můžeš vědět... :-)" Jako agentku Sterlingovou ji zná zřejmě většina zde přihlášených a Julian Moore jí nesahala ani po paty. Poslední role co zmíním je vynikající astronomka v Kontaktu. Nebýt Jodie těžko by na mě ten film tolik zapůsobil.
Anne Hathaway
Nejlepší filmy:
Temný rytíř povstal (2012)
Interstellar (2014)
Dark Waters (2019)
Sophie Marceau
Nejlepší filmy:
Statečné srdce (1995)
Kolem půlnoci (1986)
Jeden svět nestačí (1999)
Memohu zapomenout na její dvě vynikající role a to jednak ve Fontáně (její Španělská královna byla skvělá) a jednak v Mých borůvkových nocích. A po shlédnutí Bratrů Bloomových má Natalie Portman vážnou konkurenci :-)
Jako Smilla Jaspersenová ve Stopách ve sněhu splnila mou představu z knihy.
Eun-bin Park
Nejlepší filmy:
Výjimečná právnička U Jong-u (2022) (seriál)
Deurim hai (2011) (seriál)
Přízeň krále (2021) (seriál)
Winona Ryder
Nejlepší filmy:
Stranger Things (2016) (seriál)
Střihoruký Edward (1990)
Noc na Zemi (1991)
Jediný klad filmové ságy Pán prstenu. Filmy nemám rád, ale Liv mou představu Arwen splňovala.