Poslední recenze (46)
Interstellar (2014)
Plný počet po odchodu z kina. Ať už po vizuální stránce (planeta s vlnou) nebo po vypravěčské stránce (inspirace všech průkopníků dr. Mann), Interstellar na mě zapůsobil. Postupné umírání Země je také něco, co vidíte málokdy, většinou se blíží rychlá smrt nebo se snaží hrdina hrozu odvrátit. Murphy, zvídavá dcerka, ze které se stává vědec. Velice dobrý film a 100% dobrý pocit po shlédnutí. Rozhodně jsem vděčná, že trval víc než těch obvyklých 110 minut.
Lilo & Stitch (2002)
Asi jsem se příliš vžila do role Nani, takže z mého pohledu to byl spíš horror. Jsem ráda, že tam čas od času byl nějaký mimozemšťan, takže jsem si mohla oddechnout. Postavy výborně vymyšlené, animace skvělá a vtáhlo mě plně do děje, takže plný počet.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Velice hezky vizuálně zpracovaná záležitost, kdy celou dobu Maleficent chápete a těšíte se z její přítomnosti; dokonce i princezna Aurora je opravdu sympatická, což jsem se až sama divila. Angelině nemám co vytknout, byla celou dobu šarmantní až roztomilá, ať už zrovna byla hodná nebo zlá. Na můj vkus místy až příliš dramatické a "něco" mi tam chybělo, ale rozhodně to nebyl špatný film.