Poslední recenze (3 566)
Sestra II (2023)
Hezky vypadající rutina s fajn atmosférou, kterou dotváří zejména prostředí. Když pominu na strach z přicházejících jump scarů, nebál jsem se ale ani na minutu, což je u hororu trochu problém. Ve druhé polovině se to překlopí skoro až v temné survival fantasy, kde je ústřední boss na jednu stranu totálně overpowered hovado, co probouzí všechno mrtvé v okolí, ale hlavní postavy mají naštěstí plot armor, takže je jen tak někdo lusknutím prstu rozsračkovat nemůže. Blbé, ale v této fázi celkem zábavné.
Most Dangerous Game - New York (2023) (série)
Quibi zdechlo dřív než se stihlo pořádně rozjet, ale přesto vyprodukovalo pár zajímavých "miniseriálů". Jedním z nich byla i "minisérie" Most Dangerous Game, kterou jsem považoval za uzavřenou. A najednou, z ničeho nic, po třech letech byla k mému příjemnému překvapení v tichosti pod jinou platformou vyprodukována a distribuována i dvojka. Opět fajn béčkový akčňák s vděčným námětem, ale zároveň nic světoborného nebo nedejbohům propracovaného. Hodně to táhne Christoph Waltz a jeho charisma.
Pilíře Země (2010) (seriál)
Chytlavá záležitost s fajn dobovou atmosférou, slušnou výpravou, která ale financemi viditelně úplně nedosahuje na žánrové velikány. Ale to nevadí. Na historii si to zas až tak nehraje a jako pohádkově laděná fikce, kde se teda taky vraždí a šuká jen tak btw, to funguje dobře. Je to nadupané seriálovými hvězdami, je z toho cítit určitý epický rozmach, ale taky řekl bych poměrně výrazné škrty. Minimálně poslední dva díly občas působí častými časovými skoky jako z rychlíku a místy tím trpí gradace. A bavil mě i ten dějový rámec, který se točí okolo stavby katedrály v Kingsbridge, ale do toho se míchají osudy stavitelů, mnichů, obyčejných lidí, církve i králů. V typickém mixu zášti, nenávisti, války, zrady, ale i lásky a osudovosti. Nechybí ani sem tam i nějaké bitvy, ale ty mi nepřišly technicky moc povedené. Naštěstí na nich to zrovna nestojí a spíše jen doplňují děj.