Poslední recenze (215)
Golden Kamuy (2024)
Škoda vsuvek ujetého, uřvaného a trapného pojetí jednoho vězně, jinak bych hodnotil lépe, ale tohle opravdu nedávám a naprosto nesnáším.
Hodina vlka (2019)
Pro Naomi mám slabost a nebýt tam ona, tak vypnu ještě dříve než za hodinu. Bohužel naprosto o ničem.
Smrtící důkazy (2014)
Hašení požáru zrapné, ale posledních záběr super