Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Dost možná nejlepší seriál všech dob...
Teorie velkého třesku (2007)
Dabing se fakt poved. Sarkasmus? Ano! Ale v originále je to fakt nářez, hláška stíhá hlášku a Sheldon...to se musí vidět.
Červený trpaslík (1988)
Kult v právém slova smyslu. Rimmer: Listere, měl si horečku. Lister: Jo. RImmer: A měl si halucinace a byly hmotné. Lister: Jak hmotný? Rimmer: No prostě živé, skutečné, hmotné. Lister: To nechápu. Rimmer: Tak na to půjdeme jinak. Měl si halucinace. Lister: Jo. Rimmer: A byly hmotné.
Městečko South Park (1997)
Seriál, který je tak drsný, že i sama drsnost vedle něj vypadá jako nejjemnější cukřík. Vystupuje zde nezčetné množství celebrit, někteří dabují (George Clooney jako pejsek Sparky), někteří raději ne (Al Gore, Mel Gibson:)...Zhruba od 9.série začíná být i na mě trochu silné kafe, ale ty geniálně debilní parodie na všemožné fenomény dnešní doby jsou pro mne prostě úchvatné. Za obdiv stojí i dvojice tvůrců, která kromě scénáristického řemesla ovládá i dabing (Eric Cartman je pro mě vrchol dabingu animovaného seriálu). Hlášek je tolik, že ani nevím, kterou citovat....Prostě kult, klasika a vkus (či nevkus), který jedni milují a druzí, no asi nechápou:)
Futurama (1999)
Fakt sem nečekal, že se mi bude líbit i česká verze. Všechny díly znám nazpaměť, takže by asi bylo divný, kdyby to nebylo za 5. Update po 7.sérii. Kvalita šla rapidně dolů (ale ještě ne tak, jako u Simpsonů). Kvalita jednotlivých dílů je značně rozkolísaná a příběhy jsou vesměs stupidní, ale i musím zůstat u 4*, díky geniálním prvním seriím.
Stranger Things (2016)
That Sci-fi 80s Show! Pretty.......Good
Simpsonovi (1989)
1.-3. série 4*. 4-11. série 5*. 12.-13.série 4*. 14.-15. série 3*. 16-19. série stěží 2*.
Dexter (2006)
Kvalitu první a do jisté míry druhé série už asi zopakovat nelze (i když od 7.série si slibuji hodně). Dexter je lidský, psycholigický, temný, drsný ale i romantický a humorný seriál, který dostane každého kdo mu dá šanci (alespoň prvních pět dílů, než se Dexterovi dostanete pod kůži).
Dr. House (2004)
Jako u většiny seriálů, i tady je nejlepší začátek a další série už ztrácí šmrnc. Ale postava Gregory House M.D. je natolik zajímavá, že seriál může stát na ní a nikomu to moc vadit nebude. Jen škoda, že se rozpadl starý dobrý tým..
Ajťáci (2006)
Po první sérii musím říct, že sem čekal o něco víc. První dva díly sou super, ale ty další už mi přídou až příliš praštěný. UPGRADE: Po shlédnutí všech dílů upravuji na 5...druhá a zejména třetí série nemají chybu! Mossova líbačka s Royem je best