Poslední recenze (11)
Operace Boeing 747 (2001)
vydrzal som sa pozerat do konca len preto, ze nic ine v telke neslo. Ale oplatilo sa, zaver stoji za to!!! U mna totalna zumpa
Muž na Měsíci (1999)
BRAVO, fantasticky vykon Carreyho, najskor som bol velmi skepticky k tomuto filmu, ale pozriet si tento snimok bolo najlepsie rozhodnutie tohoto roku. Na druhy den som si to musel pustit znovu a znovu. Skvely scenar a ked som na zaver v titulkach uvidel Formanovo meno tak mi bolo vsetko jasne - u mna plna palba 95%!!!
Stoupat jak dým (1978)
donť eat those man :D film na skvele vyplnenie uprsaneho popoludnia, urcene divakom zanrovo rovnakych filmov typu How high, ale velmi som sa na tom pobavil. Dvojica kamaratov sa prehryzava zivotom s jointom v papuli a legendarnymi hlaskami. pre mna 80%, vytykam akurat sem tam hluche pasaze