Poslední recenze (366)
Godzilla vs. Kong (2021)
Mě by fakt zajímalo, proč v těchhle sračkofilmech vsechny stíhačky útočí na Godzillu tak, že jí prolítávaj pod tlapama, přitom používají rakety, které se běžně používají na vzdálenosti desítek kilometrů... Jinak je to opravdu tak špatný jako naznačuje zdejší hodnocení...
Jak zachránit draka (2024)
Na Cinskou propagandu placenou z penez EU jako dobry, ale vytkl bych tomu predevsim rozvlekost, velmi malo humoru (jestli tam vubec byl) a na to ze je to cilene na mensi deti tak je to opravdu hodne temne - zvlast konec.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Jako rozumim ze nekdo natoci totalni sracku. Ale vzdycky se divim, ze to jeste ke vsemu nekdo vyda. Fakt by me zajimalo, co tomuhle hovnu rikali lidi na test projekcich. Jdu si pustit nejakeho Trosku na uklidneni... Ze Snydera se stava druhy Scott...
Poslední deníček (3)
Vetřelec na třetí
Tak můžu říct, že Vetřelec^3 zklamal. Nejen, že tam Sigourney skoro nebyla vyslečená, ale dokonce si dovolili dát scénu, která by měla být na konci na úplný začátek!!!