Recenze (366)
Osm hrozných (2015)
Neskutečná vykrádačka Reservoir dogs s neskutečně lame zápletkou a plytkýma "monologama". Za mě rozhodně nejhorší Tarantinovka u které jsem měl problém vydržet do konce.
Svatojánský věneček (2015) (TV film)
Tak to zase nevyšlo...
Korunní princ (2015) (TV film)
Hulení, Příběh rytíře, roztleskávačky a sem tam narážky na Pythony? NEIN DANKE!
Banksy v New Yorku (2014)
Umění které musíte zažít dříve, než přijede nějaký maník s dodávkou a šlohne to do galerie...
Marťan (2015)
Na dokument dobrý.
Johnny English se vrací (2011)
Musel jsem to vypnout. Opravdová ztráta času.
V hlavě (2015)
+1 hvězda za brokolici a titulkové scény.
Květy války (2011)
Japonci sou zlí, a chlastat se vyplácí. Jinak je to jedno velké natahované nic.
Jurské komando (2008)
Po Jurském světě jsem si potřeboval spravit náladu a tohle byla trefa do černého. Naprosto strašné herecké výkony, brutálně špatné efekty, céčkový scénář, zlá kamera - a když to všechno dáte dohromady, vznikne vám naprosto skvělá zábava!
Jurský svět (2015)
Člověk by neměl zažít remake svého oblíbeného filmu.