Recenze (256)
Plebs (2013) (seriál)
Edit: Nehodnoťte po shlédnutí prvního dílu. Ten je totiž opravdu špatný.
Zaklínač (2019) (seriál)
Levná výprava, příšerné kostýmy, Cavill je na Geralta naprosto nevhodnej ..
Pozor na oči! (2018)
První půlka filmu je skvělá, ale ve druhé tomu dojde dech .. asi tak.
Premiér (2019) (seriál)
Vím, že bych neměl hodnotit po dvou minutách sledování, ale víc shlédnout nedokážu. Tohle je naprostej, totální, ultimátní sh*t!
Casual (2015) (seriál)
Nějak mi chybí důvod proč se na to dívat. Legrace tam de facto není žádná. Možná to funguje jako studie dysfunkční rodiny.
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Krásně zpracované, příběhově hodně prázdné.
Pračlověk (2018)
Pokud jste fanoušky fotbalu, přidejte si k hodnocení **. Pokud nejste, ani se ne to nedívejte.
Týden s prezidentem (2017) (pořad)
Soukup je hnědej od hlavy až po paty ..
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Ve srovnání s prvním dílem sice přibylo akčních (hypercool) scén, na druhou stranu ale zmizel humor .. A stopáž je vražedná.
Mike a jeho ultras (2016) (studentský film)
Mike je skvělej příklad zdegenerovanosti dnešní mládeže, která je schopna adorovat něco takhle slizkýho ..