Oblíbené filmy (7)
Dostaň ho tam (2010)
Co si budem. Buď máte Russella Branda rádi nebo ne. A podle toho se asi dost odvíjí celkové hodnocení. Film, který je vlastně trošku o ničem, je právě o tom sdílení pocitů s hlavní postavou. Tempo je příjemné, soundtrack je fantastický a chemie hlavních postav kontrastně geniální. Nejsem si jistý, jestli má film český dabing, ale pokud ano, tak ho rozhodně nedoporučuji, protože Brandova angličtina je famózní.
Píseň lásky samotářky (2004)
Jeden z těch malá filmů, kterým bych dal více než pět z pěti, kdyby to šlo. Nádherný, dojemný snímek, kterému nechybělo vůbec nic. Laskavý, veselý i smutný, velice vyvážený. Úžasné výkony Travolty a Johansson. Tenhle snímek ve mně zůstane ještě dlouho a jistě jsem ho neviděl naposled.
Obvyklí podezřelí (1995)
Hunger Games (2012)
Big Lebowski (1998)
Krvavý diamant (2006)
Nevím moc co k tomuhle napsat, jelikož příběh má opravdu hodně rovin a je těžké je popsat a zhodnotit všechny na poli jednoho komentáře. Řekl bych, že perfektně vystihuje a ukazuje nejhorší problémy Afriky a způsoby jakým je celý zbytek světa zneužívá. Co se týká provedení samotného, tak nemám asi vůbec co by se dalo vytknout. Slovy hlavního protagonisty: TIA - This is Africa.
Babylon (2022)
Těžko se k tomuhle eposu o začátcích Hollywoodu jak ho známe něco píše, ale dám tomu šanci. Dramatická, komediální, dekadentní, tříhodinová tragédie o lidech, kteří se zasloužili o to, že vlastně vůbec můžeme jít do kina na film. Je to jedno z těch mistrovských uměleckým děl, u které brečíte nejdříve smíchem a potom hlubokým melancholickým smutkem. Na závěr dodám, že je to jeden z mála filmů, který si za mě svoji šílenou stopáž bez problémů obhájí. K tomu vynikající soundtrack, perfektní kamera, fantastické výkony. Hrozně zamrzí, že si tenhle film asi na sebe nevydělá.