Recenze (190)
Podfukáři (2013)
Zábavně a svižně natočený nesmysl...
Jack a obři (2013)
Filmu chyběl hlavně "drajv", humor, lepší příběh a propracovanější postavy (snad s výjimkou postavy skvělého Ewana McGregora), čímž vynikal třeba takový Hvězdný prach. Na druhou stranu výprava, triky a celkově celá technická úrověn hodně povedená, což právě hvězdnému prachu naopak chybělo. Celkově průměrná oddychová podívaná, která rozhodně neurazí...
Sportovní noviny (1994) (pořad)
Nikdy nezapomenu, když nám Martin Pochva jako hlavní sportovní zprávu dne oznámil, že Hašek píchá Šmuclerovou. Ubohý bulvár, co má do sportovního zpravodajství daleko...
V peřině (2011)
Co tohle kurva jako mělo bejt???!!!! Typický příklad toho, proč tolik "miluju" NEtelevizi Nova...
Gorily v mlze (1988)
Životopisný příběh ženy, která se rozhodla žít s gorilami a tak trochu jí z toho ruplo v kouli...
Prometheus (2012)
Do kina jsem vstupoval s rozpaky, ale nakonec jsem se i dobře pobavil. Když jsem kino opouštěl, nemohl jsem se však zbavit pocitu, že několik scén mi přišlo úplně zbytečných a několik mi tam naopak dosti chybělo...
Transformers 3 (2011)
Shodou okolností jsem měl sebou v kině litr kvalitní pálenky, který jsem dostal darem a chtěl si jej vychutnat s přáteli. Když jsem prostor Palace Cinemas opouštěl, již jsem o sobě moc nevěděl a v lahvi toho skutečně moc nezbylo. Ano, natolik hloupý film jsem sledoval, až jsem se musel ožrat jako prase...
Machete (2010)
Když to budete brát hodně s nadhledem, čeká Vás celkem zábavný výplach mozku...
Hon na čarodějnice (2011)
Skrz naskrz průměrná, ničím nevyčnívající podívaná. Ovšem bubáci a celková nákaza morem nebyli vůbec špatně udělaní. Já tento temný špinavý středověk prostě můžu. Prostě taková průměrná pohodička na nudné odpoledne...
Dům smrti (1971)
Nuda, nuda, nuda a s výjimkou příběhu o dětské čarodějnici ještě jednou nuda...