Poslední recenze (6)
Slunce, seno, jahody (1983)
Ak by som si mal vybrať film ,v ktorom hlavný hrdina je jediný ,ktorý zachráni celé ľudstvo a trilógiou Slnko ,seno... ,tak víťaz je jasný. Slnko seno ma pobavia stále ,sú to filmy s trochou nostalgie ,sú o nás ,ktorí sme zažili ,,blaho" socializmu .Verím tomu ,že taká ,,pravá jihočeská" sa reálne stala.
Mastičkář (1981)
Videl som ten film viackrát a predsa som musel ku koncu ,,pregĺgať" slzy. Krásny ,ľudský príbeh.
Od Kuka do Kuka (1985) (pořad)
Pre mňa plný počet ,bolo to zábavné ,poučné. Nedá sa na túto reláciu pozerať očami dospeláka ,aby som objektívne hodnotil ,vtedy bol svet trochu iný